مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 06:252023-08-27اقتصادي

فارس من| خودروهای بی کیفیت دلیل هدررفت بنزین در کشور


به گفته مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش، در کشور روند تولید خودرو افزایشی است، بدون اینکه توجهی بر موضوع بهینه سازی مصرف سوخت در خودروها شود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، تعدادی از مخاطبان خبرگزاری فارس در سامانه فارس من با انتشار پویشی با عنوان مصرف بنزین و گازوییلِ بیشتر با نرخ بین المللی محاسبه شود خواستار جلوگیری از هدررفت سوخت در کشور هستند.

در مطالبه مخاطبان خبرگزاری فارس آورده شده است: مستدعی است در راستای ممانعت از هدر رفت منابع ملی و قاچاق سوخت، اقدامات عاجل لازم را جهت اجرایی شدن روند ذیل مبذول فرمایید؛ قیمت بنزین تغییر نکند و سهمیه مردم همان 60 لیتر سابق در نظر گرفته شود که دارندگان خودرو بتوانند با استفاده از کارت شخصی این میزان سوخت را دریافت کنند ولی هر کس نیاز به سوخت بیشتر داشت باید بهای آن را با نرخ بین المللی پرداخت کنند.

* جلوگیری از قاچاق بنزین با 2 راهکار غیرقیمتی طبق پیگیری خبرگزاری فارس از وزارت نفت، دولت و مجلس هیچ برنامه و قصدی برای اصلاح قیمت بنزین و گازوییل ندارند و تلاش می کنند با راهکارهای غیرقیمتی مانع از افزایش مصرف سوخت و ناترازی در این حوزه شوند.

تاکنون دولت سیزدهم 2 راهکار غیرقیمتی شامل کاهش سهمیه دوم بنزین کارت سوخت شخصی و سامان دهی کارت سوخت جایگاه ها را برای مقابله ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| خودروهای بی کیفیت دلیل هدررفت بنزین در کشور

فارس من| خودروهای بی کیفیت دلیل هدررفت بنزین در کشور